کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316491 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رفع فیلتر وب سایت IMDB توسط حکومت چین

حکومت چین به طرز ناگهانی فیلتر روی وب سایت اطلاعات فیلم IMDB را برداشت.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ بیش از سه سال بود که حکومت کمونیست چین سایت Internet Movie Database را بدلیل آنچه محتویات سیاسی علیه چین خوانده بود، فیلتر کرده بود.
این خبر کاربران چینی را هم خوشحال کرده و هم آنها را دچار سردرگمی ساخته است. در این میان کاربران خوشحالند که سیاستهای دولت چین در حال تغییر بوده و فایروال بزرگ یا دیوار بزرگ آنلاین چین در حال تغییر است.
این در حالی است که سایتهای فیس بوک، توئیتر و یوتیوب همچنان در این کشور فیلتر هستند. سال گذشته همچنین بدنبال انتشار گزارش ثروت 2.7 میلیارد دلاری خانواده ون جیابائو نخست وزیر چین ، سایت نیویورک تایمز، منتشر کننده خبر نیز فیلتر شد.
هر دو نسخه چینی و انگلیسی سایت IMDB در ژانویه 2010 فیلتر شده بود. آن زمان نیز توضیحی برای فیلتر شدن سایت به صورت رسمی اعلام نشد اما بین مردم نقل شد که دلیل مسدود شدن سایت تبلیغ مستندی درباره دالایی لاما و جنبش تبت آزاد بود.
با توجه به کنگره ملی خلق چین و کنفرانس مشورتی سیاسی چین CPPCC ، می توان حدس زد برخی اظهار نظرها مبنی بر حرکت از وضعیت فعلی، ممکن است باعث شده باشد تا حکومت کمی نسبت به سیاست فیلترینگ خود تعدیل ایجاد کند.
واکنش کاربران نیز به این خبر و انعکاس ان در شبکه های محلی نیز در خور توجه است. یکی از کاربران در سایت sina weibo که معادل توئیتر است نوشت: تشکر از رهبران جدید چین!
یک بلاگر نیز نوشت: گام بعدی چیست؟ فیس بوک؟ یا توئیتر؟
بلاگر دیگری نیز نوشت: IMDB و خروج آن از فیلترینگ یعنی هیچ! این سایت کجا و سانسور اینترنت کجا!
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13868 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/12/19 تعداد مشاهده: 2397
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

uuuuuuu 1391/12/19 21:14
همه رفتن ، تنها ما موندیم
آرمین 1391/12/19 12:51
چند ماه پیش هم سایت های مربوط به فالون دافا برای چند روز فیلتر خارج کرده بودند تا برای رسیدن با اهداف سیاسی به یک از گروه های داخلی حزب کمونیست فشار وارد کننده ولی دوباره بستند.
چون روش فالون دافا به طور غیر قانونی و غیرانسانی در چین مورد شکنجه قرار گرفته و سایت های مربوط به آن فیلتر شده بود، این روش برای فشار سیاسی وارد کردن استفاده شد.